God natt!

Idag gick jag upp vid åttatiden och gjorde mig i ordning. När jag var klar hoppade jag på en buss mot Hallonbergen för att sedan byta där. Det var tyvärr lite förseningar som gjorde att jag precis hann till jobbet i tid. Men svettig det var jag dessvärre :/ Jag jobbade mellan 10.00-16.00 som jag sa och därefter begav jag mig till fotbollsplanen. Jag var drygt en timme tidig så satte mig å pluggade medans jag väntade på att de andra skulle börja rulla in. Träningen var hård och rolig..


När jag kom hem var jag hungrig men orkade inte laga till nått, så det blev till att värma upp en frusen matlåda :P

Jag hinner inte göra så mycket mer om dagarna och känner att jag får allt mer panik inför tentan. Jag vet inte hur jag ska hinna plugga den tid jag behöver för att klara tentan.. Åå, känns jobbigt som tusan! Orkar inte göra en omtenta till på den kursen. Den är så stor å innehåller så jädrans mycket, dessutom tar det på krafterna mer än vad man tror att tentaplugga samt att skriva självaste tentan å all ångest som hör till.. Blää! Vill ha lite sommar nu!


Spagetti och köttfärssås innehöll matlådan iaf :P

Nä, nu måste jag ta å släcka lampan om jag ska orka med morgondagen som i storts sett kommer se ut som idag.. Puh! Vi hörs imöran då.

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0