Ett nytt kylskåp :)

God kväll på er!
Idag tänkte jag lägga mig ute i solen, men det gick inte riktigt enligt planerna. Klockan nio ringde fastighetshjälpen på mobilen och sa att vårt efterlängtade nya kylskåp var på väg. Det vi har haft nu har nämligen gått sönder på diverse ställen. Så då var det bara att infinna sig i lägenheten och vänta. Vid elva knackade två män på och de hade med sig ett nytt fint kylskåp, jag blv glad :)


Nytt och fint!

De var väldigt hjälpsamma och trevliga. När jag kikade igen vid tolv-tiden tyckte jag inte att det såg så fint ut. Jag hade ett mindre uppmuntrande samtal på facebook också och fick lust att bara dra ut nånstans. Å det var precis vad jag gjorde, jag tog på mig löparkläderna och satte iväg runt sjöarna! Det var faktiskt riktigt skönt. När jag kom hem duschade jag å käkade mat. Vid tretiden hoppade jag på bussen mot jobbet.

Nu har jag kommit hem igen och har gått å lagt mig i sängen. Imorgon ska jag jobba långpanna å börjar klockan tio. Så tänkte att det var lika bra att sova nu då. Om ni har tur hinner jag skriva nå imorgon innan jag drar iväg. Sov så gott med er allesammans!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0