Endast två kvar, panik!

God natt/kväll/morgon Sverige!

Jag vet inte riktigt hur jag ska säga hej till er, jag antar att alla är på olika stadier vid denna tid :P

Idag har jag kört ett jädrans race kan jag säga. Först var ju tentan som jag sa, mellan 9.00-14.00. Jag satt hela tiden å hade helst behövt en timma till. Tentan var svårare än vad jag väntat mig, detta säkert p.g.a att vi fått öva på en massa gamla tentor som vår examinator inte har skrivit. Det är första gången som han har den här kursen å har därför inte skrivit någon tenta tidigare, nackdelen är att alla skriver olika tentor.. Om jag har tur har jag klarat mig, jag vågar dock inte hoppas för mycket för jag tror att jag verkligen ligger på gränsen.. Det är så jobbigt att vänta på resultatet, från den sekunden som man lämnar in tentan har man som ett oros moment som ligger å skaver ganska långt inne.

Därefter satt jag på universitetsområdet nån timma tillsammans med AZ som också hade skrivit tenta mellan dessa tider. Å shit vad varmt det var, nu är det sommar :)
Klockan 16.00-22.30 jobbade jag. Det kändes lite halvtungt i huvudet men det gick ändå alldeles prima, skönt :)

Sedan jag kom hem har jag tittat på två, eller var det tre, avsnitt av LOST. Jag vill väldigt gärna fortsätta att titta men det är ENDAST TVÅ AVSNITT KVAR! Jag vill inte att det ska ta slut. Det är den sista serien så det är verkligen de två allra sista avsnitten..! Det är ju samtidigt så spännande att jag bara vill titta på dem nu å få en förklaring till allt :S :P Haha, jag vet att jag är serienörd number one, men jag gillar't!!

Nä, ska ta å sova istället. Morgondagen kommer nämligen bli väldigt trevlig :) Men det berättar jag mer om då :P
PussPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0