Dagen som har varit..

Todeloo!

Just nu ligger jag i sängen å tar det lungt. Idag gick jag upp strax före tio å satte mig å pluggade på en gång. Så fortsatte dagen å till lunch åt jag lax. När klockan slog fem begav jag mig mot jobbet. Jag jobbade mellan 18.00-23.30.. Inte så många timmar, men alltid något iaf. Imorgon ska jag jobba igen mellan 10.00-16.00. Därefter kommer jag måsta bege mig till träningen å sedan kanske orka plugga i en timme när jag kommer hem.
Det är fullt ös om dagarna nu, speciellt eftersom jag fortfarande måste plugga också :/ Men men, det är bara att kämpa på.

Nu ska jag sova så att jag har nya krafter tills att jag ska göra imorgon.
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0