Bakisdag!

Idag vaknade jag först vid niotiden å mådde pyton! Jag somnade om igen å sov oroligt i några timmar till. Fy vad illa jag mådde hela tiden. Å jag visste att det var finväder ute å tvingade mig själv att vakna till liv för att kunna gå ut å lägga mig på baksidan å sola!


Ett bakistroll!

Jag njöt egentligen inte alls i solen idag, men ville fortfarande bli brun! Så jag lyckades ligga ute i totalt 4 timmar kanske å nu såhär i efterhand känns det som om att det var värt dä. Jag älskar att vara brun, tycker att jag själv är betydligt finare då :)

Nu ikväll har jag svullat både pizza och chips för mig själv. AZ har jobbat. Å äntligen kom TrueBlood-avsnittet hem så jag har kikat på det :) Det var ett mycket bra avsnitt så nu längtar jag redan tills nästa kommer :P Jag har satt mig i sängen å tänkte läsa lite i boken. Kanske att jag tar igång en film innan jag försöker somna på riktigt. Men vi hörs igen imorgon då folket :)

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0