Avsnitten bara rullar in..!

God dag på er allesammans!

Imorse klev jag inte upp förens klockan 9.00. Det var väldigt skönt att sova lite extra. När jag väl klivit upp satte jag mig och började tentaplugga. När jag blev hungrig åt jag frukost och tittade på ett avsnitt av LOST. Avsnitten bara rullar in på datorn nu eftersom att det är ny månad och min spärr på bredbandet alltså har släppt. Det är najs! Men ack så farligt när man pluggar hem då jag ofta otroligt mycket hellre vill sätta mig i soffan å kika på ett avsnitt..

Men trots det så har jag lyckats bra med plugget hittils idag. Jag har gått igenom två tentor och förstått det mesta. Dock blir det som så att jag läser i facit väldigt mycket. Jag lär mig en hel del på det, men vet egentligen inte riktigt hur mycket jag kan själv. Men har ändå bestämt att jag får göra så hela dagen idag och att jag imorgon måste klara minst två tentor utan att titta i facit först!

Jag har suttit i träningskläder hela dagen och ser inte klok ut i ansiktet då en del äckelfinnar har ploppat upp :@ :P Men om en och en halvtimme ska jag åka buss till Hallonbergen för att där bli upphämtad av en fotbollskompis och åka på träning. Det ska bli skönt att träna idag, för jag känner mig som värsta slashasen!

Nä, nu ska jag laga lite makaroner och korv som en sen lunch. Jag skriver, förhoppningsvis, om nått roligare ikväll efter träningen. Ha en fortsatt trevlig dag!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0