Antonia is back in town, me like!

Tjohoo!

Nu ligger jag i sängen. Jag hade ställt klockan på 10.00 men vaknade en timme tidigare, så har legat å dragit mig lite sedan dess. Snart så ska jag börja plocka lite här i lägenheten, AZ dammsög och torkade toaletten igår men jag ska skura lite å sådär så att det blir riktigt rent :)

När jag är färdig med det ska jag hoppa in i duschen å göra mig i ordning, därefter blir det tunnelbanan in mot centralen för att möta upp min kära lillasyster Antonia :) Vi tänkte först ta å käka sushi, som jag har längtat! Jag har verkligen börjat gilla sushi nu, är sugen på det hela tiden :S :P Å Antonia har aldrig heller någon att äta med så vi tänkte passa på nu när vi ska ses :)

Vi får se vad jag å Antonia hittar på mer idag, men nog allt blir det nått glas rosé eller två skulle jag tro :P Mumma :) Jag tar nå bilder å skriver mera sedan. Ha det fint idag så länge!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0