Sömn vad är det?

Tjo tjo!
I lördags vaknade jag när Lisa begav sig till jobbet. Jag satt i stort sett å tittade på nyheterna hela morgonen/förmiddagen. Det är så obeskrivligt hemskt det som har hänt i Norge och så svårt att ha en riktigt uppfattning om. Jag tänker inte skriva så mycket mer om det här i bloggen, just nu, mer än att jag dagligen skänker mina tankar till de drabbade!

Jessica och barnen kom in och hämtade mig och vi gick på stan i några timmar. När klockan närmade sig 15.00 begav jag mig till Rådhusparken där Rikard redan var och lastade upp grejer inför kvällen evenemang. Jag jobbade till 01.30 ungefär. Sigge Hill hade anordnat en spelning i parken och Rikard stod för mat och dryck. Det kom inte alls så mycket folk som vi hoppats på så det var lite tråkigt. Men men, what to do lixom.

Jag och Jessica sov hemma hos Alexandra tillsammans med barnen och fick knappt 4 timmar sömn den natten. På söndagen var det nämligen tid för Furuvik också :P Haha, det är verkligen full fart när man umgås med barnfamiljer och dessutom krögare :P Men än så länge är vi alla rätt så unga iaf så orken finns konstigt nog där.


Max och Jessica som tittar på apor :)

Det var jag, Jessica, Rikard, Max, Fabian, Alexandra och hennes familj, AnnSofie och hennes barn, Mauritz och hans familj som tillsammans flängde runt bland djur och karuseller på Furuvik den söndagen. Det var riktigt trevligt och roligt. Jag fick till och med åka piratskeppen som nog är den "värsta" karusellen där :)


Max tankar bilen sin :P

Max sprang verkligen runt som en galning. Å att köra bil var nog det roligaste för honom. Hihi! Jag knäppte inte så många fler bilder med min iphone utan använde Jessica och Rikards systemkamera istället därför har jag inga fler bilder att lägga in här. Men dagen var otroligt lyckad och det är väldigt mysigt där! Vi slutade med att Max fick leka i badlandet, det uppskattade han verkligen också :)

I måndags var jag och Hanna med Max och Fabian. Vi var en sväng i lekparken, vi åt och vi åkte till Mellanfjärden och gick till den Trolska skogen :) Det var spännande för Max, även för mig och Hanna :P Det var riktigt mysigt och lite annorlunda så det var skoj. När vi kom hem igen var familjen Franck och hälsade på vilket också var riktigt trevligt eftersom att jag inte träffat dem på väldigt länge! På kvällen drog jag, Anna och Hanna till Sjömärket och åt en riktigt god middag :) Det var väldigt mysigt å dessutom bjöd sötaste Hanna på allt <3 Efter middagen åkte vi till Gnarp och spelade spel med Christian, Maggie, Lousie och Alexander. Det var riktigt skoj :)


Jag som slappar i hängmattan :)

I tisdags var det fint väder så jag la mig ute i trädgården å slappade lite. Det var riktigt skönt att bara vila å ta det lungt! Mot kvällningen kom Mia och hämtade upp mig, Maggie och Lousie åsså åkte vi in till Texas. Dit kom även Lisa och gjorde oss sällskap. Vi hade bokat bord och var väldigt hungriga. Dock var det ett mindre trevligt besök på så sätt att vi fick vänta i 40 minuter på att få vårt vin och i över 1,5 timme på maten. När vi väl fick maten var den otroligt god som vanligt, men jag var väldigt irriterad. Det var lixom inte ens fullt i restaurangen. Men men, vi fick lite rabatt och eftersom att det smakade så bra kändes det väl ändå rå OK när vi gick därifrån..


Lisa, Mia, jag, Maggie och Lousie :)

När vi ätit upp gick vi in på tisdagskul. Även där blev jag lite besviken för bandet hade redan slutat att spela när vi kom in. Veckan innan höll de på i nästan 1,5 timme längre så ja, det var ju lite tråkigt. Men men, det var väldigt mycket folk och väldigt många som jag kände. Så det var väldigt trevligt :) Jag stannade kvar i stan hos underbara Lisa som lät mig sova där :)

Nu ska jag ut i solen..
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0