Tisdagskul :)

Hej hej!
I det förra inlägget berättade jag ju om min dramatiska tisdagsförmiddag å nu tänkte jag fortsätta att berätta om den dagen :) Efter de 16 tabletterna som jag fick på hälsocentralen i Harmånger började svullnaden gå ner, det gick väldigt snabbt faktiskt. Så den fortsatta dagen blev som planerat :) Jag, Jessica, Max, Fabian och mamma åkte in till Hudiksvall. Vi åkte till Salong Ingrid för Fabian, Max och mamma skulle klippa sig..


Fabian behövde lite underhållning, så tillslut sig det bra :)


Maxen var så duktig, satt still hela tiden! Han ville även ha lite svart å håret, så gulligt :)

När alla var färdigklippta åkte vi hem igen. Jag hade hunnit förbi på systemet å tog något glas rosévin när jag kom till Jessica och Rikard. Därefter gjorde jag mig i ordning och åkte in till Hudik igen tillsammans med hennes familj :) Vi satte oss hemma hos hennes mamma ett tag innan vi gick till tisdagskul :)


Jag och Hanna i tisdags :)


Leffe och Hanna :)


Ubbe och jag :)

Vi var där hela kvällen och hade det riktigt skoj! Så himla mysigt att sitta ute i parken å lyssna på bra musik. Det var en otroligt lyckad kväll som jag gärna vill göra om igen, kanske imorron ;) Nu är jag barnvakt åt Max och Fabian så måste gå. Vi hörs senare idag!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0