Överraskade i Hoting :)

Tjolahopp tjolahej :)

I fredags jobbade jag lunch. Så vid fyratiden drog jag och Sofia å satte oss på en liten pub i närheten och inväntade kockarna som gick på semester.. Vi satt där i ganska många timmar å fick i oss en hel del öl. Jag skulle egentligen träna å tvätta men så gick det med det :P Haha! Vi drog på ett ställe på Stureplan som jag inte kommer ihåg vad det heter nu å sedan gick vi till Sveavägen å gick in på Anchor. Där var det riktigt skoj, lite rockigare å med liveband :) Jag träffade även en hel del av Sofias vänner vilket var oerhört trevligt!


Sofia och Dennis :)

I lördags var det oerhört segt att jobba långpanna efter bara några timmars sömn. Å bakis var jag också för fick i mig en hel del alkhol på fredan, men men, man är väl fortfarande ung, eller? Haha! När jag kom hem i lördagskväll vare bara till att packa väskan inför nästan 2 veckors ledighet uppe i norrland. En tvätt slängdes in å sedan hoppade jag raka vägen ner i sängen. 8.20 på söndagsmorgonen satt jag på tåget upp till Hudiksvall. Jessica hämtade mig elva i Hudik å vi åkte då till Gnarp. Där donade vi med lite innan jag, Jessica och Rikard åkte upp till mamma och hämtade Max och Fabian. Därifrån åkte vi till Hoting för att överraska pappa som fyllde 50år förra veckan :)


Sötaste Fabian i Hoting :)

Pappa blev väldigt glad och överraskad, det var skoj :) Vi grillade lite och umgicks, väldigt trevligt! På måndagen myste vi på hela dagen. Det var tyvärr dåligt väder så det blev en hel del innomhus, men men det var trevligt! Å väldigt skoj att träffa pappsen :)


Rikard & Max på styltor :)

Vi åkte hem igen på söndagskvällen. När vi kom fram kikade jag och Jessica på några avsnitt av Glee innan det blev sängen.. Det var min helg det, jag skriver mer imorgon om vad jag har sysslat med fram tills idag :)

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0