Debaser Slussen is the shit :D

Tjoho!
Igår jobbade jag lunch, men det var så himla lungt så jag gick hem efter tre timmar. Kändes väl kanske lite surt men samtidigt brydde jag mig inte så mycket. Jag åkte hem å la mig och sov ett tag istället :P Jag kikade på Baksmällan 2 också å den var väl sådär. Väldigt vulgär! Sedan var jag duktig nog att bege mig mot Lötsjön för att träna igen. Denna gång intervall där jag springer fort i 70 sekunder och sedan går i 20 sekunder. Det upprepade jag 20 gånger!! Jag var verkligen död efteråt, det var otroligt jobbigt.. När jag kom hem körde jag styrka som vanligt också :)


Anna-Zara och jag på väg till Debaser Slussen :)

Jag hoppade inte i duschen och fick ett glas rosévin av AZ, det var nämligen dags för en liten utgång ;P Vi drack några glas, gjorde oss i ordning och åkte mot Debaser Slussen efter tio nångång. Där kom vi in gratis för Isabelle fick ta med sig vänner, det är ju bara för underbart att känna folk på rätt ställen ibland :) Vi hade väldigt trevligt och skoj! Man träffar alltid på roligt folk där som gärna vill snacka. Igår umgicks vi typ hela kvällen med tre norrmän och två killar från Schweiz, det var väldigt skoj!


Solen som går upp vid Slussen..

Vi stannade kvar tills de stängde och därefter blev det Donken, såklart :/ I hate it! Varför ska man alltid bli så jädrans fyllehungrig!? Det är på så sätt man går upp i vikt så lätt! Men gott var det, haha :) Klockan var fyra när jag och AZ hoppade på bussen mot centralen där vi sedan hoppade på en annan buss till Sumpan. Om jag inte minns helt fel så somnade vi vid femtiden.. Solen hade typ gått upp helt när vi var hemma :P

Trots den sena natten vaknade jag vid tio och gick raka vägen ner och la mig på gräsmattan här utanför! Det var nämligen strålande sol och det är ju bara för underbart :) Nu har jag dock duschat och käkat mat. Jag och AZ ska iväg på bio som börjar 16.15 så ska sminka mig snart. Jag hör av mig senare och berättar allt om den underbara filmen som vi ska se :) Hihih!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0