Möhippa :)

Halloj på er!
Sorry att jag inte har skrivit igen på ett tag, men har haft så mycket att göra :P Å denna gång har det varit saker med mycket nöje :) Så skoj har jag haft! Som ni vet åkte jag upp till Gnarp i fredags, jag tog bussen för första gången å måste säga att det gick bättre än vad jag trott. Sov ju mer än halva vägen..


Jag i väntan på bussen!

När jag kom fram till Gnarp hämtade Jessica mig på Statoil.. Hela fredagen spenderades med henne och Fabian :) Rikard var också med när han hann mellan jobben. Vi var ner en sväng till Golfrestaurangen i Sörfjärden också å kikade å där var det väldigt trevligt!


Sötaste Fabian och Jessica :)

På lördagen var det bara att gå upp i tid och ladda inför Alexandras (min kusins) möhippa! Weehoo :) Klockan halv nio samlades möhippegänget en bit från hennes hus innan vi rövade bort henne, hehe :P Vi var elva stycken totalt och shit vad skoj vi hade hela lååånga dagen! Det var så otroligt lyckat och roligt! Men så mycket mer än så vill jag inte berätta ;P


Syrran och jag i fredags :)

Närå, men vi var en sväg på himlabadet i Sundsvall där vi hade bokat relaxavdelningen med en massa olika duschar och bastusar. Vi käkade där och hade en del uppdrag till Alex. Sedan drog vi in på Gatufesten och var med i ett trampbåtsrace och vattenkrig :P När vi torkat igen blev det öltält och Alex fick en massa olika uppdrag å sådär, vi dansade och hade riktigt kul! Sedan åkte vi tillbaka till Hudiksvall igen och mötte upp Svensexan!


Alex i lördagsmorse ;P

Lite sådär halvseg kan man väl säga att man var i söndags. Men det hejdade inte oss från att hitta på roliga saker ändå. Jag, Jessica, Rikard, Markus, Elin och Fabian åkte ner till Sörfjärden och grillade å åkte vattenskidor :) Riktigt skoj det med. När vi var färdiga väntade Max på oss :) Han hade varit hos Magnus den veckan så då fick jag äntligen träffa honom :) Å han blev så glad när han såg mig, då blev jag ännu gladare också, hihi! Den underbara lilla mannen alltså!

Igår rövade jag med mig både Fabian och Max och åkte ner till Sörfjärden för att sola och bada. Efter nån timma kom Alex med Adelina och Selma också :) Även Jessica lyckades ta ledigt efter lunch så att hon också kunde vara med! Riktigt mysigt hade jag med mina älsklingsbarn!
Klockan fem hoppade jag på tåget ner mot Stocholm igen.. Men jag berättar mer om det imorron, för nu ska jag sova.

PussPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0