Trött!

Hallå hallå folket!
Hur är läget med er då? Själv är man helt slut! Jag har jobbat två långpannor i rad nu med lite sömn därimellan :S Först jobbade jag ju kväll i tisdags, så somnade sent. Igår vaknade jag en timme tidigare pga det här jävla bygget utanför! Alltså ibland får jag nå fel, jag tror jag blev galen den morgonen. Så frustrerande och irriterande det var sen att gå upp å sminka sig och försöka koncentrera sig när man fortfarande hörde det där slammret å bankandet! Blä! Jag åkte iaf iväg och gjorde ett 12-timmars pass på jobbet. Men för att strö lite extra krydda i såret (min dåliga sömn) följde jag med AZ till Issa på Debaser Slussen.. Där satt vi å tog några goda öl :) Men jag åkte hem tidigare än de eftersom att jag skulle upp klockan åtta idag igen. Det blev en taxi hem vid 01.30-tiden. Jag sov mindre än 5 timmar i natt för vaknade igen imorse :(


Isabelle igår kväll!

Idag var det med andra ord otroligt segt att åka iväg å göra en långpanna.. Men men, det fanns inget att göra å jag får skylla mig själv :P Det har gått bra idag trots att jag hela tiden har längtat hem, hehe.. Dagen kändes lite väl lång sådär nån gång mitt på dan, men sedan rullade det på lite bättre iaf. Idag blev det 12,5 timme..


Snygga brudar som jag får hänga med ;)

Nu sitter jag å håller mig vaken. Jag måste nämligen vänta på att tvättmaskinen, som jag slängde in så fort jag kom hem, ska bli klar. Jag behöver endel kläder tills imorgonbitti nämligen. Å som jag har längtat tills imorgon! Vet ni vad jag ska göra då? Jo, jag ska åka upp till underbara Hälsingland (och Medelpad :P) och alla underbara människor som finns där! Det känns som om att det var en evighet sedan sist, å det är ändå snart tre månader sedan tror ja :S

I helgen blir det lite uppdatering via telefonen vilket med andra ord betyder att det inte blir några bilder. Men jag hoppas att ni överlever iaf :)
Vi hörs imorgon, sov så gott alla!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0