Städdag :/

Hej hej!
Idag tillät jag mig själv att sova ut. Det var skönt! När jag vaknade och det var dags att käka frukost så kikade jag på; Unknown samtidigt. Det var en bra film, lite spännande sådär. Jag gillar filmer där jag kan sitta å fundera på hur det ska sluta, när allt inte är så självklart :) Så titta på den!

Därefter började jag städa! Å fy satan vilken tid det tog, minst tre timmar!! Det var ju huuur stökigt och äckligt som helst här. Men jag har seriöst inte haft tid förens nu att göra nått åt det. Iaf så sorterade jag först i mitt skåp med alla skolgrejer och filmer sedan sorterade jag filmerna vid tvn och dammade av allt där (vilket jag aldrig tror har blivit gjort tidigare) å sedan donade jag med disken och tvätten och all annan dammtorkning. Tillslut kunde jag dra fram dammsugaren och dammsög då även bakom soffan å sådär, det behövdes också om man säger så. Å till sist så åkte skurmoppen äntligen fram! Jag städade hela lägenheten noga förutom toaletten.. Den ser verkligen också ut som skit men orkade inte göra nå mer å tänkte att AZ kanske (förhoppningsvis) kan göra det imorgon..


Säsong fyra, me like :)

Jag var otroligt hungrig när jag bestämt mig för att städningen var avklarad, men hade redan planerat att jag skulle ut på en ny springtur innan maten så jag var duktig nog att följa den planen. Jag drog ut runt båda sjöarna igen och fick håll rätt fort p.g.a hungern men höll ut hela vägen iaf :) Använde löparappen idag med och den här gången visade den på 6,6 km och inte 4,8 km som den visade sist :S Konstigt! Å jag tror nästan att 6,6 km stämmer för den siffran hade AZ hört förut.. Men jag vet inte, jag sprang iaf igen på 28 minuter.. Hmm, jag ska springa imorgon också så får se vad den visar då rå :P
När jag kom hem tränade jag mage, ben och armar och därefter blev det en skön dusch! Till maten så kikade jag på det nya avsnittet av True Blood och det var bra :) Jag har läst boken så jag vet vad som väntar, hihi :)

Nu ikväll har jag bara slappat.. Har inte haft så mycket att göra å inte heller haft nån ork att göra nått. Jag har iaf tittat på; Bridesmaids, den var rätt så rolig :)
Nu tänkte jag försöka sova för att komma upp i tid imorgon, jag ska nämligen träna, träffa AnnaMia och jobba imorgon, så då blir det full rulle igen!

PussPuss på er!

Kommentarer
Postat av: 6730B

MC, kolla på denna när du städat klart... tyckte den va lite cool, men du kanske har sett den redan :) (kolla fullskärm HD 720P)



http://www.youtube.com/watch?v=wFpeM3fxJoQ

2011-07-05 @ 20:37:31
URL: http://gnarp.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0