Skola i juli :S

Tjohoo!
Gissa vad jag ska göra nu rå? Jag ska åka till skolan.. Japp, ni läste rätt. Det är en första juli idag och det firar jag med skolhäng.. Nä fy vettni! Jag fick tillbaka båda mina labbrapporter igår och en blev godkänd men den andra behöver fortfarande justeras :( Så surt! Hatar dessa rapporter, de är fan aldrig nöjda! Men men, eftersom att det är dåligt väder idag och eftersom att jag är ledig så måste jag passa på att försöka få den klar..


Lite varmare kläder än igår, så att säga..

Vi får hoppas att jag fattar vad som ska ändras och att jag isf blir färdig med det idag. För jag har typ inte tid nån annan dag å det måste vara klart inom en vecka. Ni andra får ha en trevlig dag så hörs vi igen ikväll :)

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0