Full fart :)

Halloj halloj!
I onsdags så drog jag och Hanna ut på Maln, det var riktigt fint väder :) Vi låg halvdöda på stranden å svullade jambomackor, vindruvor, jordgubbar och chips, haha :P När vi inte längre orkade ligga i solen drog vi in till stan igen och hann gå en sväng på stan. Jag lyckades hitta en perfekt klänning till Alexandras bröllop som är första helgen i Augusti, det kändes väldigt skönt :)


Underbart att ligga på stranden!

När jag kom hem till Berggården igen hoppade jag in och jobbade en sväng. Det var lite drygt eftersom att jag var bakis, men det gick bra ändå. Senare på kvällen umgicks jag med Jessica och hennes familj. På torsdagen begav jag mig ut på en ny joggingrunda å det gick bättre denna gång :P Haha! Skönt att slippa ha en geting i käften.. Mot eftermiddagen tog jag mig upp till Sundsvall för att hälsa på mamma och Stefan.




Mamma och Bosse :)

Jag och mamma åkte ut till Birsta å handlade lite å sedan åkte vi hem till dem igen. De har nyss flyttat så det är första gången jag ser hur de har det å det var väldigt fint :) Mysigt och hemtrevligt! Mamma lagade till en jättegod kycklingrätt som jag också ska försöka lära mig att göra. Stefan kom också hem å vi satt å pratade hela kvällen å hade det väldigt mysigt :)

I fredags så hoppade jag på tåget från Sundsvall raka vägen till Hudiksvall för att hälsa på min kära vän Lisa :) Vi satt å snackade lite å donade innan vi gick på Manis å käkade där :) Det var ytterst trevligt att få träffa henne eftersom att det var så längesedan sist. Vi hann med att få det mesta sagt iaf tror ja :)


Fina Lisa på Manis!

Vi funderade på om vi skulle gå ut. Men ingen av oss hade direkt någon ork eller lust. Så det blev en film i sängen istället :P
Nu ska jag ta å gå över till Berggården för att käka lite lunch, det bästa med att vara här å hälsa på :P Haha närå!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0