Finmiddag :)

Todeloo!
I måndags kom jag alltså fram till Stockholm igen vid 19.30-tiden. Jag hade på tågresan ner bestämt date med Isabelle så vi möttes upp på Drottninggatan :) Vi gick en bit innan vi fann ett trevligt ställe att äta på; Drottninghof (om jag minns rätt). Där blev det ett glas rött, ett glas mousserande dessertvin och en drink samt vitlöksbröd, örtmarinerat lamm och vitchoklad-panacotta :) Det var helt enkelt underbart!


Snygga Isabelle som vill hugga in på desserten ;P

Jag la mig vid ett-tiden och gick upp klockan åtta igår. Jag åkte då och jobbade mellan 10.00-16.00.. När jag kom hem tog jag det lite lugnt och begav mig sedan ut på en springrunda, denna gång orkade jag springa en kilometer längre också :) Hihi, så det blev typ 5,8 km på 37 minuter. Mitt mål innan sommaren är över är att iaf kunna springa 7 km. Helst såklart en hel mil. Men det känns väldigt långt bort just nu. Visst skulle jag klara av det, speciellt om jag fick gå snabbt ett tag å sedan springa igen. Men jag vill inte stanna till, jag vill kunna springa hela sträckan!

Jag duschade, åt mat och packade upp väskan när jag kom hem. När jag åt tittade jag på det nyaste avsnittet av True Blood också, me like :) Sedan blev det bokläsning innan jag somnade.

Vi hörs senare!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0