En trevlig dag :)

God kväll på er!
Idag började jag dagen med en springtur! Det kändes otroligt jobbigt måste jag säga, men något jag måste göra för att hålla formen och förhoppningsvis till och med bättra den inför fotbollens höstsäsong! Iaf så visade mobilen denna gång att jag sprungit 4,7 km så jag tror att det stämmer bättre än 6,6 km för när jag tänker efter borde det ha tagit längre tid än 28 minuter att ha sprungit så långt för mig. Så får nöja mig med knappa 5 km rå! När jag kom hem körde jag lite styrka innan jag duschade..


Sötaste Elwin idag :)

Jag gjorde mig i ordning och åkte in till stan för att möta upp AnnaMia och Elwin :) Vi alla var hungriga så vi började med att äta på vårt favvoställe; Jensen Bofhus! Göttans var det! Vi lyxade till med lite dessert också!
Sedan blev det en runda på stan, å tänka sig att jag hittade ett plagg på rea för 150:- och en sjal för 45:- precis vad jag behöver. Jag får visa bilder på det nån annan dag. Jag testade även en assnygg jeansjacka från JC, men den var inte på rea å kostade 600:- det är tyvärr inte vad jag har råd med just nu :/ Så fick hålla mig borta!

När de hoppade på tåget hoppade jag på tunnelbanan till jobbet. Idag jobbade jag mellan 19.00-24.00.. Den var en storbeställning i hela huset på trerättersmiddag, så det var lite att göra. Men helt lungt när man inte har jobbat så många timmar :P

Nu ska jag duscha av kroppen som stinker matos, borsta tänderna och dyka ner i sängen. För nu väntar två dagar med långpannor så måste vara pigg då :)

God natt! PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0