En riktig långpanna :P

Hallå på er!
Vilken dag! Till att börja med så kan jag ju berätta att det inte var fult väder idag heller! Nä minsann, väldigt varmt, kvavt och soligt!Jag svettades typ när jag stod still :P Hade velat lega å bada nånstans men började jobba klockan 11.00..
På lunchen var det en hel del att göra men det rullade på bra. Chefen kom å frågade mig om jag kunde jobba till stängning (som innebar bröllop) trots att jag jobbat från öppning. Självklart sa jag ja :P Haha! Så jag har precis kommit hem, eller jag har hunnit tagit en kroppsdusch och borstat tänderna också. Jag fick sluta en halvtimme "tidigare" faktiskt, detta på grund av (tack vare :)) att det fanns en taxi över från gästerna som jag kunde ta hem. Jag orkade verkligen inte sitta å vänta på nå bussar å tunnelbanor nu mitt i natten.
Jag jobbade alltså mellan 11.00-02.30, få se nu, det blir 15,5 timme om jag räknat rätt. Det är väl rätt ok om man säger så, är lite mör i benen men det hör ju till i den här branchen :S :P

Nä, nu ska jag sova för ska upp om mindre än sex timmar igen för att träffa mamma och Stefan :) Vi ska åka ut på nån ö å sola å bada :) Det kommer blir toppen! Vi hörs imorgon kväll nån gång då!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0