Är den ikryssad eller ej!?

God kväll folket!
Idag åkte jag som sagt var till skolan för att dona med den sista labbrapporten.. I samma veva så besökte jag studentexpeditionen för att se om de lämnat in några rättade tentor, å det hade dem.. Jag hittade termotentan och upptäckte att jag hade klarat mig precis på poängen, haha skönt! Jag fann dessutom vågrörelseläran, den jag innan dess inte vetat om jag klarat eller ej. Jag var supernervös å väntade några sekunder innan jag vågade öppna å läsa vad det stod.. Å där till min stora lättnad ser jag att godkänd-rutan är ikryssad :D Hur underbart är inte detta på en skala! Hihi! Jag stod där å kände mig stolt över mig själv :) Betyget har inte satts på den kursen än och detta beror på att de först måste få in alla labbar, för de kommer också att väga in på betyget. Jag var kvar på skolan några timmar å försökte knåpa ihop det kluriga på rapporten, jag tror egentligen inte att jag riktigt fick till det men skickade iaf iväg den. Jag vill bara ha skiten överstökad!


Lötsjön på kvällskvisten idag.. (Å idag som det skulle vara fult väder :S)

När jag kom hem igen käkade jag mat. Jag var så lat så att jag tog en matlåda från frysen. Kyckling, ris och sås, mumma :) Samtidigt som jag åt tittade jag på; I am number 4. Faktiskt en rätt ok film, absolut sevärd :) Jag slappade lite till å sedan bestämde jag mig för att bege mig ut på en springtur! Eller jag hade faktiskt planerat att göra det idag. Jag drog igång musiken i telefonen och startade Löparappen (den läser av med hjälp av GPS hur långt jag springer samtidigt som den tar tid) och tog mig mot Lötsjön. Idag sprang jag runt båda sjöarna, det är betydligt längre än bara runt den på bilden. När jag kommit tillbaka till start igen kikade jag på mobilen och det stod att jag sprungit 4,8 km. Det kändes mycket längre, men aja det får väl duga. Jag sprang det på 27 minuter, rätt ok det med. När jag kom hem gjorde jag lite mag-, ben- och armövningar också innan jag hoppade in i duschen..

Nu ska jag läsa en ny bok för har läst ut Om jag kunde drömma för tredje gången och kände att jag kanske borde försöka tycka om nån annan bok. Jag kollade igenom AZ's enorma utbud och valde en som lät lättsam; Lustans lagar. Tydligen har den blivit filmatiserad också, men jag känner inte igen den.. När mina ögon börjar se i kors ska jag försöka sova. Men vi hörs igen imorgon alla!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0