Parteey :)

Så var en till helg till ända, tråkigt och jobbigt! Jag vill inte ha måndagar, måndagar är den jobbigaste dagen, å idag gruvar man sig inför måndagen, blää..
Jag har iaf haft det jättebra i helgen å myst på en massa med Lovisa :) Igår festade vi ju som sagt var, vi hade det mycket trevligt här hemma. Dessutom kom Malin och Issa hit helt spontant vilket var en otroligt rolig överraskning :) Vi hade riktigt skoj tillsammans.. Sedan blev det dags för krogen å då drog vi till Kvarnen. Brudarna stack nån annanstans men jag och Lovisa gick in. Det var asmycket folk och det var roligt :)


Såhär såg jag ut igår :)

Tänkte att ni skulle få se på lite bilder från igår då:


Me and Lovisa :)


Så jädra fult :P


En dvärg och en jätte :P?


I väntan på tunnelbanan..


Fråga mig inte vad de gör :S :P


Vi blev lite snussugna :P


Sötnosarna som också kom å hälsade på :)

När vi käkade imorse kikade vi på A walk to remember, Lovisa hade aldrig sett den så jag tyckte att hon måsta göra det. Sedan drog hon vidare för att träffa andra vänner innan det var dags att åka tillbaka till Lund.. Jag och AZ gick å tränade, ja ni hörde vad jag sa, tränade! Fy satan vad duktig jag var som orkade bege mig iväg å träna, riktigt skönt äre nu iaf :)
När vi kom hem städade vi å sedan dess hade jag suttit i soffan framför dator och tv. Just nu äre handbollsfinal, det är förlängning, det är ju riktigt spännande :P Jag hoppas att Danmark vinner :)

När handbollen är slut blire nått avsnitt av 24 å klockan 20.00 blire Solsidan :) Ha en trevlig söndagskväll alla så hörs vi igen imorron.
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0