Muntaplugg!

Av över 28 pers som har läst min blogg under det senaste dygnet äre BARA tre stycken som har skrivit en kommentar om vem de tycker att min lärare är lik.. Å enligt mig då så hade bara en rätt, å det var Therese, sedan fattade Hanna också, å de har pratat om samma skådespelare. Jag känner igen honom framför allt från Desperate Housewives där "Gabby" till och med gifter sig med honom om jag minns rätt. Men sen när Therese sa att han var med i SATC också så kom jag ju på att det var samme karl :) Här har ni en bild på honom iaf!


John Slattery heter han iaf, å vår lärare är grymt lik, syns ju mer IRL lixom :P

Idag åkte jag till skolan en timme tidigare än vad jag behövde för jag trodde att vi började nio som vanligt men så vare visst inte. Men men, det gjorde väl egentligen inget, fick lite extra pluggat å det skadar ju inte direkt! Efter föreläsningen käkade vi å sedan vare dags för vår första räkneövning, det är bra när de lägger upp kurserna på det sättet, man förstår genast mycket mer. Jag själv hade fastnat i en del uppgifter som läraren gick igenom idag, så det kändes väldigt bra efteråt.

När klockan blev tre vare dags att bege sig hem, men jag stannade kvar på skolan å gick till datasalen, jag har nämligen fått tillbaka labb tre EN GÅNG TILL, så var tvungen att rätta till en liten, liten skitdetalj för fjärde gången nu då. Snälla, ta å godkänn mig på labben så att jag får alla poäng på den där kursen nu!!


Jag plattade håret lite idag å satte upp det i en slarvig frisyr..

När jag kom hem hoppade jag av en station längre bort och gick å handlade på Ica. Sedan gick jag hem å lagade till lite spagetti och köttfärssås, medans jag åt det kikade jag på de två sista avsnitten av säsong 5 av 24. Otroligt sorligt, vad ska jag nu titta på innan jag lägger mig :/ Måste få tag på de tre sista säsongerna. Det här slutet var dessutom väldigt spännande, lixom början till en ny säsong, jag vill veta vad som händer, å det är nu :P

Nu ska jag ta å läsa en massa muntauppgifter resten av kvällen. AZ gick precis ut för att träffa Isabelle, men jag själv stannar kvar å försöker göra nå vettigt av de sista timmarna innan jag lägger mig. Jag måste fixa muntan som är på måndag, jag orkar inte hålla på med nå mer rester, vill bli färdig med den där skiten så att man kan gå vidare nån gång!!

Sov gott på er, jag skriver igen imorron!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0