Lika som bär!!

Puh!
Nu är men precis hemkommen från en andra fotbollsträning, eller precis å precis jag har hunne duschat å snackat med AZ å sådär :P Jag kan lova er att jag är helt förstörd i kroppen nu! Först det jobbigaste BodyCombatpasset ever i tisdags, sedan en hård och konditionsmässigt jobbig fotbollsträning igår och samma idag! Snacka om att köra slut på sig själv :P
Det har gått bra på fotbollen, det är trevliga tjejer som är otroligt duktiga. De spelade i division 2 förra året men åkte precis ner till 3:an, så de har ju farten och tekniken i sig kan jag lova, vilket inte jag har. Det är hårda träningar och bra fart, tränaren gillar jag än så länge. Laget som jag har börjat träna med heter Djursholm, hur fint låter inte det då ;)? Ååooååhh, hotta brudar från Djursholm, ååooååhhh hotta brudar från Djursholm :P
Det är riktigt skoj, dock vet jag inte om jag kommer fortsätta spela med dem. De tränar fyra gånger i veckan och är väldigt seriösa, å jag vet allvarligt talat inte om jag har tid med det. För jag ska ju hinna gå i skolan å plugga också, å dessutom så är jag helt säker på att jag vill jobbaextra som stödlärare två gånger i veckan.
Men eftersom att jag nu har fått upp gnistan för fotboll igen tänkte jag kika på ett lag här i Sumpan, de spelar tydligen bara i division fem vilket kanske skulle passa mig bättre då jag antar att de kanske tränar två gånger i veckan.. Vi får se, jag ska känna efter lite nu de närmsta dagarna här. Men som ni alla vet så älskar jag ju fotboll å är nog inte riktigt färdig med det än, trots att jag har försökt intala mig själv det..

Tidigare idag städa jag lite, betalade en jädrans massa räkningar och donade med en massa papper, satte in i pärmen osv. Så nu har jag lite ordning och reda igen, det gillar jag :) Sedan åkte jag hem till Angelica (klasskompisen som fått in mig i laget) å pluggade lite inför muntan. Hon bjöd på mat å sedan drog vi tillsammans på träningen..

Jag har inte tagit nån bild idag, men har dock en bild som jag vill visa er. Det är på min nya lärare i Elektromagnetism. Vet inte om jag får lägga ut den egentligen, men det är ju trots allt inte så många som läser min blogg så det borde ju gå bra :) Anledningen till att jag vill lägga ut bilden är för att han är så jädrans lik en manlig, amerikansk skådespelare! Bilden är lite suddig för jag har tagit den med min iphone på långt håll, var alltså tvungen att zooma in så kvaliten är inte den bästa. Men här kommer den iaf :)


Det vore jätteroligt om ni ville skriva en kommentar om vem ni tycker att han är lik :)
Jag har sett honom i en av alla serier som jag följer, men han har även medverkat i flera storfilmer!
Imorgon kväll kommer jag lägga ut bilden på skådespelaren som jag tycker att han är lik, så skriv gärna innan, sånt här är så kul tycker jag!

Det var allt för mig idag. Nu ska jag och min mörbultade kropp lägga oss i sängen å kika på 24 :)
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag tkr han liknar den där gubben som satt i idol juryn för ett par år sen ;)

Fast han kke inte är någon skådespelare :P

2011-01-20 @ 21:48:13
URL: http://annafranck.blogg.se/
Postat av: Hanna S-B

Och jag tycker han är ganska lik Stefan Sauk - skådespelare, men icke amerikan ;)

2011-01-20 @ 22:11:41
Postat av: Hanna S-B

BTW så var det bilderna från i helgen :( Det som är MEST irriterande är att filmen på A-Z:as "snödans" försvann snyft

2011-01-20 @ 22:14:18
URL: http://hannasundin.blogg.se/
Postat av: Therese

jag tkr han är lik den där president-kanditaten carrie date:ar i satc. :)

2011-01-21 @ 09:32:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Hanna S-B

Menar du inte Gabby i Desperate housewives Therés? annars kom jag precis på en till :P

2011-01-21 @ 17:48:25
URL: http://hannasundin.blogg.se/
Postat av: Therese

näe...det är satc. fast vet inte vem du menar, kanske är samma som spelar :P jag vet en till oxå, pappan till tvillingarna-olsen i "New york minute" :)

2011-01-21 @ 21:08:07
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0