1 av 3

Jag skrev visst inge mer i helgen som ni kanske märkte :P Jag var så jädrans trött, så jag orkade inte. Puggade faktiskt lite också så bloggen var inte prio ett..
Idag hade jag iaf min första tenta denna vecka, det var omtentan för andra gången på analys 3, från början satt jag mest å var förbannad för vi hade fått tydliga instruktioner på vad för sorts uppgifter som skulle komma men som inte kom! Så frustrerande! Då har man lixom gått å pluggat å lärt sig fel saker! Om inte annat vare ju taskigt mot oss.. Men jag gjorde allt jag kunde iaf å jag borde ändå ha lyckats klura ut de mesta.. Men vi får se, man vet ju aldrig!

Efter tentan åkte jag hem direkt.. Jag var helt slut, har sovit mycket dåligt inatt, jag är alltid så orolig inför tentor och dessutom sov jag helt själv, Hanna var nämligen hos Isabelle, å jag tycker inte om att sova själv heller.. Så två orosmoment gjorde att jag sov kasst! Hela eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat i soffan, framför fjärde säsongen av 24 och Wii. Nu tänkte jag läsa lite inför morgondagens tenta å sedan lägga mig å sova. Hanna sover här i natt så vi får hoppas att jag sover bättre nu då :)


Grabbarna som snodde mobilen å knäppte kort en dag då vi pluggade..

En massa tråkprat om skolan kanske, men den här veckan fåre så lov att vara så! Har inte så mycket ork eller tid över till annat. Imorgon satsar jag dock på att orka träna. Det vore riktigt skönt, men vi får se hur det känns efter tentan.. Inte har jag knäppt nån bild på mig idag heller, men jag kan berätta att jag verkligen inte brydde mig om hur jag såg ut, åkte till skolan i mjukisbyxor och tjocktröja, håret i en slarvig toffs och lite smink..

Nä nu måste jag läsa lite numeriska metoder innan jag släcker lampan.. Jag skriver imorron igen då.
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Svamp nr 2

Lycka till du är duktig!

2011-01-12 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0