Träna, träna, träna :)

Nu är man hemkommen från träning, nyduschad och nyäten. Det kan väl nästan inte bli så mycket bättre, snacka om att känna sig fräsch i hela kroppen. Dock har jag redan fått blånagel, det är väldigt dåligt att spela fotboll om man vill ha fina fötter å ben det kan jag då tala om för er :P Men det äre värt att offra kan jag säga :)
Jag har väl typ bestämt mig för att spela med Djursholm nu, jag kommer att sakna alla underbara brudar i Strömsbruk (fast det göra jag ju ändå) å det kommer kännas otroligt konstigt att spela med några andra, MEN jag kan inte spela med ett lag som är 30 mil bort. Jag kan inte leva i det förflutna, nu äre verkligen på tiden att jag skaffar mig ett liv här, hemma, i Stockholm :) Så på nästan träning blire nog att jag skriver på skulle jag tro..


Crazy, crazy :S :P

Jag har ju inte riktigt gett upp det här med att träna två gånger i veckan på SATS än heller, så tror att jag tänker bege mig dit imorron förmiddag :P Skulle vara skönt att hinna sola i några minuter innan också, det ska jag försöka satsa på. Å sedan blire att befinna sig på skolan mellan 12-18 typ å bara räkna en jädra massa uppgifter..

Nu tänkte jag lägga mig i sängen å kika på det fjärde avsnittet av Glee, kanske även det femte å sedan blire till att läsa lite i kursboken. Sov gott allesammans!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: svamp lovi

bästa bilden ever!

2011-01-31 @ 22:02:23
Postat av: Anna-Maria

Du gör helt rätt tycker jag.. Du kommer få nya lagkamrater ochdina gamla kvarstår.. :)

Ringde dig igår, men tänkte kolla lite med dig om ons.. Men ring imorgon när du har tid..:)

Pusss

2011-01-31 @ 22:26:59
URL: http://blogg.mama.nu/jagochdu/
Postat av: Hanna S-B

Visst är Glee bra då? :)

2011-02-01 @ 15:22:21
URL: http://hannasundin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men vad kul för dig gumman! Riktigt spännande, som jag alltid säger får vi ringas någon dag, för vi har lite att snacka om känns de som!! PUSS

2011-02-02 @ 00:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0