Super Mario..!

Todeloo!

Nu har jag sutte å spelat Super Mario i några timmar å det gick väldigt bra, fram tills bossen som gör att allt blir sparat. Jag hade bara 3 liv kvar då å jag lyckades alltså inte klara bossen på de få liven. Så hela banan som jag lyckats klara försvinner å man måste göra om allt igen!!! Jag blev så jädra less att jag stängde av! Hehe.. Så har precis ätit upp min frukost (Lätt vanlijyoghurt med musli och hårdbrödmacka med leverpastej och gurka)..

Det är nu dags att dra igång lite musik å städa i lägenheten! Tänkte även fixa lockarna på löshåret nu så att jag slipper göra det sen när jag själv ska göra mig i ordning.


Såhär ser håret ut nu, ni får se det sen också när det sitter i och är fint :)

Vi hörs igen om nåra timmar då :)
PussPuss på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0