Starka ben!

Efter filmen blev det lite städning och sedan gymmet för min del. När jag var färdig där mötte Lovisa, Niklas och Marcos upp mig å vi gick på systemet å sedan på Ica. Jag hoppade in i duschen å det övriga började laga till thaigryta. Å gött hä blev det :)


Yeah :D

Efter maten blev det lite spexande :P Haha, jag ville visa hur starka ben jag har :) Visst är jag stark då?
Å då ville såklart Niklas åsså glänsa så han försökte göra "armhävningar" med AZ, hehe, men det gick inte så bra :P


Så fail :P

Nu ska jag och Lovisa göra oss snygga å förbereda oss på utgång, vi vet inte riktigt vart vi ska än, men hä blir nog sköj vilket som :)
Ha så roligt allesammans!

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Även att du ser helt oberörd ut. Superwoman!

Ha så kul ikväll :)

<3

2011-01-29 @ 19:29:58
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0