Sovit ut :)

God dagens på er!
Jag lovade ju igår att jag skulle skriva idag så tänkte att det var bäst att hålla mitt löfte :)
Idag sov jag ut för första gången på länge, har nämligen typ inte gjort det en endaste dag under lovet heller, så det var riktigt skönt :) Jag skulle vilja berätta allt som jag har gjort över jul å nyår samt lägga ut lite bilder, men har ingen lust att göra det idag. Får bli en annan dag dä. Kanske imöran..

När jag väl pallrade mig upp ur sängen var väl klockan elva tror ja, å det var så skönt att känna sig utvilad. Jag och Hanna åt frukost å kikade på Mio min Mio. Hanna har varit här å hälsat på sedan nyår å blir kvar i en vecka till, me like :) Samtidigt som jag kikade på filmen pluggade jag lite också..
Sedan gick jag och Hanna å solade, å fy vad skönt det var! Dock blev det lite för länge, så gick ut tidigare än vad jag betalt för. Men men.. Å sedan, hör å häpna, gick jag och Hanna till gymmet! Ja, det är sant, Hanna tränade :P Hehe! Å hon var riktigt duktig, jag är mycket stolt över henne :) Å det var jättelänge sedan som jag tränade också så jag var också duktig att jag äntligen pallrade mig dit :)


Titt ut på er.. Detta är jag idag..

Nu har jag ätit lite, duschat, plockat ihop lite å sådär.. Hanna ska ut å träffa Ecka men jag blir kvar hemma ja. Ikväll ska jag nämligen bjuda på Thaimat :) Det kommer bli så göttans!

Det får vara allt för nu. Men vi hörs imorron då!
Ha en trevlig lördagskväll!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0