Solsidan :)

Som om att det inte vore nog med problem på vänster ansiktshalva har jag dessutom börjat få väldigt ont i tandköttet allra längst in, detta pga att visdomständerna både uppe och nere är påväg ut. Alltså seriöst. vad äre för fel på min kropp. Ska allt protestera samtidigt eller? Imorse när jag vaknade kände jag mig som Quasimodo, det blev lite bättre när jag tvättat av mig å vaknat till liv, men ändå. Det är väl dags att ringa till tandläkaren imorron då antar jag, för det är ju inte roligt om det blir infekterat, bäst att ingripa innan isf. Jag ska hur som helst dit ändå, det var snart två år sedan jag var där så är väl bäst att kolla läget..

Idag har jag också pluggat typ hela dagen. I eftermiddag här var jag tvungen att röra mig lite utanför lägenheten så tog en 50-minuters promenad runt Lötsjön :) Det var härligt, passade på att snacka i telefon med min kära vän Hanna också så det var trevligt!


Stannade till å tog en liten bild :)

Ni vet att jag är bitter å kommer inte sluta bli det förens jag har klarat muntan (FÖRHOPPNINGSVIS imorron) men jag tänker inte snacka nå mer om det här just nu.
Så, i bakgrunden kikar jag lite på handbollen nu, det är ju faktiskt rätt så spännande. AZ har snackat som fan om denna handboll å nu sitter jag själv här å kan inte riktigt kolla bort :P Jag tycker att Sverige verkar duktiga, men vad vet jag lixom :S Just nu leder de iaf med: 24-20! Hoppas att de vinner nu då!!

Sedan blire Solsidan, jippi :) Det är en riktigt rolig serie, måste vara Sveriges bästa komediserie iaf :) Å därefter blire I, robot. Jag har inte sett den filmen så det ska bli trevligt. Innan jag lägger mig lära jag försöka läsa igenom uppgifterna en gång till också. Men det tar vi då. Nu får jag vila :)

Jag skriver i morron igen, förhoppningsvis med ett glatt besked, snälla alla som läser detta innan 11.40 imorron håll tummarna för mig!! Jag behöver det verkligen, så snälla!?
PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0