Oroväckande..

Hej folket!
Jag är så trött måste jag säga.. Idag höll jag på att somna minst 5 gånger innan klockan blev tolv. Det var jättejobbigt att anstränga mig för att hålla mig vaken. Förstår inte att jag är så trött egentligen, visserligen somnade jag väl inte riktigt i tid igår men ändå, igår var jag ju bara hemma och tog det lungt. Jaja, tänkte lägga mig tidigt ikväll istället och ladda om batterierna.


Mina vänner lite glada i bollen i lördags ;) :P

Idag började iaf den nya kursen: Elektromagnetism.. Äntligen fysik! Läraren verkar rätt bra, han är äldre, skämtsam och ordentlig. Jag gillar när de berättar hur hela kursen är upplagd, hur vi kan plugga bäst och vad som kommer ske. Han lät kunnig och ganska så pedagogisk, så detta kanske kan bli något bra :)
DOCK sa han några smått oroväckande meningar:

Han - Ni har läst matematik nu va?
Vi - Mmmm..
Han - Ja, jag vet inte riktigt hur tufft ni har haft det där, men ehh, det här blir hårdare och i  snabbare tempo..
Vi - Mmm..


Jag som tycker att vi alltid har det så jädrans stressigt! Hur kommer det då bli nu :S Fy satan.. Jaja, vi får hoppas att jag gillar kursen och att jag hänger med..


Niklas och jag inne på the best krog i Stockholm; Garbo :P

12.40 idag hade jag min munta, jag gick dit men jag gjorde den inte. Jag och läraren kom fram till att det nog var bättre ändå om jag fick plugga i en vecka till å ta en ommunta nästa måndag istället. Så, så fick det bli. Det känns bra, nu känns det åtminstonde möjligt att klara den. I will make it!

Äh, det får vara allt för idag. Jag orkar inte skriva nå mer. Nu blire till å tvätta bort sminket, lägga mig i sängen å läsa muntauppgifter och sedan släcka lampan i tid och sova gott :)
PussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Men T-rex-handen...

2011-01-18 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0