Nystart!

Tjo tjo!

Nu har jag duschat efter att ha varit å tränat! Det var sklnt att träna men jag gruvade mig som fan innan, har blive så lat på sistonde. Men det ska bli ändring på det nu! De har nämligen börjat med en ny period med träningsveckor på SATS nu :) Å det bästa av allt är att gåvan denna gång faktiskt ÄR en SATS-väska :D Den som jag sååå gärna vill ha! Jag längtar som satan, bara elva veckor kvar då :P Hehe, ska dit imorron också så har jag två stämplar för denna vecka iaf!


Det har blive alldeles för mycket sånt här den senaste månaden, men nu skare bli ändring!

Nu ska jag och Hanna åka en sväng till Solna. Jag måste på HM för att köpa hårfärg där, jag har noll pengar men där har jag checkar med pengar, jag har sparat ett tag så jag tror jag har till ett värde på 300:- :) Jag har lixom tänkt spara tills den dag då det är kris, å det äre nu, så tänkte unna mig att kunna färga utväxten så att jag är fin tills imorron då det är fest! Vi ska ha fest här hemma, förutom nyår så var det evigheter sedan, så det ska bli skoj att få fira att alla tentor äntligen är gjorda!

Nu ska vi dra, kanske att jag skriver en sväng ikväll också..
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0