Love and other drugs!

Tjolahopp tjolahej!
Nu har jag fått tillbaka resultatet till omtentan i Algebra två och jag klarade den :D Hihihi! JIPPI! Kurserna bara bockas av här nu en efter en :) Så härligt! Jag klarade mig precis på poängen, men vad gör väl det, så länge jag är godkänd är jag nöjd iaf :)


Glad att jag har klarat tentan :)

Igår kväll drog jag bort till Telefonplan och umgicks med Markus och Glenn.. Vi kom på att vi skulle dra till Heron City å spela lite, men när vi väl var där tyckte vi alla att det var för dyrt. Så vi åt lite chips å sedan drog vi hem till dem igen :P Haha, där blev det iaf film, kommer inte ihåg vad den hette men det var iaf värdelös så det spelar ju ingen roll..

Nu ska jag laga till lite lasagne, sedan blire handboll och därefter bio; Love and other drugs, tillsammans med AZ och LOVISA :)
Ja, precis, Lovisa :) Hon kommer hit å hälsar på i helgen, det ska bli riktigt skoj!! Den lilla jäntan har precis anlänt till centralen så jag tänkte börja på med lasagnen så att den är så gott som färdig när sötnosen kommer :)
Ha en trevlig fredagskväll alla!

PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0