Fotbollsträning :)

Tjobba!
Eftersom att jag blev så sugen på att spela fotboll igår när vi (jag och en klasskompis) snackade så kom vi fram till att jag ska följa med å träna redan ikväll :P Hihih, det ska bli riktigt skoj! Fast jag är nervös som satan också, känns som om att det var evigheter sedan å dessutom så känner jag ju ingen.. Jag kommer vara en riktig mespropp, men ska försöka göra det bästa ifrån mig iaf :)


Fram med fotbollsstilen igen då :)


Vi kommer att träna i ett tält med konstgräs, skönt att slippa spela på grus.. Det kommer ju dock vara rätt så kallt, men jag tror att jag har klätt på mig tillräckligt.. Jaja, nu måste jag bege mig mot tunnelbanan om jag ska hinna. Får se om jag kanske skriver å berättar hur det gick när jag kommer hem.

PussPuss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0