Färgat håret..

Tjohoo!

Nu har Hanna precis färgat håret på mig igen å det blev bra! Så jag måste komma ihåg vad förpackningen heter denna gång, man lyckas ju alltid glömma bort det. Jag knäppte ett kort på den så nu jävlar ska det bli rätt nästa gång också :)



Imorron ska jag ha på mig en nyklänning, alltså jag köpte den för några veckor sedan men har ej använt den än, så ska bli skoj att ha på sig nå nytt. Åsså ska jag dona med löshåret å sätta i det också, jag älskar att ha långt hår! Jag önskar att jag kunde ha det jämt (dvs. jag önskar att mitt riktiga hår kunde växa som det ska)! Men som tur är så kan man ju fejka i stort sett allting nuförtiden, så lite löshår är väl det lättaste :) Jag köpte alltså lite hår på Taj Mahal, jag köpte versionen clips. Det är som hårspännen som håret sitter fast i, så man kan häva i det lite då å då, när man vill vara extra fin lixom, som imorron :) Ni får se bilder imorron innan festen drar igång :)

Sov gott allesammans så hörs vi imorron!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Flugsvamp

Du kommer vara läcker som alltid snygging!

2011-01-15 @ 10:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0