Elektricitet och magnetism från början..

Imorse gick jag upp för att träna. Det gick bra, innan jag tränade solade jag i 7 minuter också, å gud så skönt det är :) Man blir genast mycket piggare.. Därefter gick jag å hämtade ut min bok som jag har beställt. Så nu kan jag börja läsa om vad den här kursen handlar om också :P Boken heter Elektricitet och magnetism från början, skriven av en av våra tidigare lärare.. Vi får väl se vad det kan vara för nått då.. Men jag skulle då rakt inte vilja påstå att det är från början, tycker redan att det är otroligt svårt..

När jag kom hem duschade jag och käkade frukost. Å sedan dess har jag suttit vid köksbordet å pluggat. Men det är väldigt svårt, måste börja plugga tillsammans med nån för det är lätt att hamna i samma tankebanor hela tiden å om man inte kan lösa problemet själv så sitter man fast där.. Det är också ytterst jobbigt att det endast finns svar, alltså inga lösningar.. Ska snacka med några imorron på skolan å se om vi kan planera ihop nå.


Pigg och glad efter att ha tränat :)

Idag klockan 12.00 kunde jag ha hämtat ut min tenta i Algebra 2, men jag orkade inte bege mig till Kräftriket bara för det. Å när jag ändå har väntat på resultatet i x antal dagar kan jag väl vänta en dag till. Så jag tänkte hämta ut den imorron istället. Det vore såklart väldigt skönt om jag har klarat den. Det är den här tentan som jag var mest osäker på om jag klarade eller inte, så det är rätt spännande.. Hoppas, hoppas!

Vi hörs imorron!
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0