Dugga..

Imorse hade vi en dugga 09.15-11.15.. En dugga är som en test-tenta kan man säga. Det här testet var på första halvan av kursen med åtta frågor. Man behöver inte klara den för att klara kursen, men om det går bra får man en viss poäng med sig till den riktiga tentan.. Vi kommer att ha en till dugga också, på den andra halvan av kursen. Jag hade som ni vet inte pluggat nått alls i helgen, så det gick väl inte så jättebra, kanske klarade tre-fyra frågor.. Det lät som om att alla andra jag pratade med låg på ungefär samma nivå, så det känns lungt.

Dock känner jag att jag inte har lagt ner så mycket tid på denna kurs, måste börja göra det nu. Satsa hundra procent lixom. Vore ju skönt att för en gångs skull slippa göra omtenta :P Hehe.. Det har varit många omtentor nu, ska försöka att låta bli att fortsätta på den trenden.. Hårdpluggandet får börja imorron, å imorron får jag förmodligen reda på om jag klarade Numeriska metoder-tentan. OM jag har klarat den så har jag klarat alla tentor som jag skrev tre dagar efter varandra :)


Den är ju populär, så varför inte :P

Jag är jättetrött just nu, vill lägga mig ner och sova. Men tänkte försöka hålla mig vaken, kanske kika på nån serie :P AZ har en massa Glee-avsnitt, undra om man ska börja titta på den serien då, Hanna älskar den vet ja :)
Senare idag ska jag åka iväg på fotbollsträning.. Det kommer nog bli så att jag spelar med Djursholm ändå :P Hehe, just nu har de dragit ner träningarna till 2-3 gånger i veckan, så det får väl gå för sig ändå rå kanske.. Det är skoj, åsså har jag ju redan lärt känna några av brudarna i det laget :)

Det var allt för mig så länge. Skriver igen ikväll när jag har tränat.
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

ang. Glee: gör det! Serien är underbar :) You are gonna love it! :)

2011-01-31 @ 14:55:01
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0