BodyCombat!

Tjolahopp tjolahej, leverpastej :P?

Idag var jag betydligt piggare när jag vaknade, det var skönt. Dock vare väldigt drygt sista timmen på föreläsningen ändå, det är lite långt att ha 9-12, men det går väl bra. När det var dags för lunch var jag ashungrig, tror att jag måste börja käka nå frukt eller nått mellan frukost och lunch hädanefter..
När vi käkat upp började vi plugga på uppgifter till Elläran, denna nya kurs. Det var lite krångligt men absolut roligt! Det går knappt att jämföra med vad jag tycker om matematiken, shit vad jag tycker att fysik är skoj :) Svårt, men skoj!

Själv satt jag kvar ända till 18.20, men sista timmarna ägnade jag åt att fixa klart laboration 3 från en kurs i våras, det är nu tredje gången som jag lämnar in den. Vi får se vad den där bittra läraren säger om den, den här gången då.. Vorde väldigt skönt att få de där sista poängen nån gång.


Så såg jag ut ida rå..

När jag kom hem vare bara att byta om till träningskläder på en gång och bege sig till SATS med AZ, vi hade bokat in oss på ett BodyCombatpass, å fy satan vad jobbigt det var! Mycket värre än vad jag minns att det var, eller så har jag helt enkelt tappat jädrigt mycket under dessa veckor. Skönt vare iaf att gå därifrån sen :) Å träningsvärk, det kan jag lova er att jag kommer ha imorron, känner av den redan nu :/

Nu har jag precis käkat lite nudlar och hårdbrödmacka med makrill :) Göttans! Glömde föresten berätta att jag träffade pappsen några timmar igår, det var mycket trevligt :) Satt inne på Espresso House vid Odenplan hela tiden å snackade å skrattade :)


Söta Pappsen <3

Idag snackade jag med en klasskompis om att kanske börja spela fotboll i hennes lag, shit vad sugen jag blev alltså! Det vore ju asskoj, det är ju mycket roligare än att gymma. Fast jag är ju bunden i nån månad till på SATS så vill ju inte bara stå å betala heller. Hmm, jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Det sämsta är att jag har alla fotbollsgrejer i Gnarp. Men hon sa att jag kunde låna ett par extraskor av henne om jag ville provträna nån gång, det är ju otroligt lockande måste jag säga :) Jag ska testa dem imorron så får jag se hur jag gör :P

Nu ska jag lägga mig i sängen skönt utmattad i både kropp och själ å kika på nått avsnitt av 24 :) Är inne på femte säsongen nu, men vill inte att den ska ta slut för AZ har inte köpt de tre andra säsongerna som finns, än :P What to do, what to do lixom :P
God natt på er!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0