Bitter!

Hjälp mig! Jag orkar inte plugga nå mer! Bläää det är så tråkigt så jag tror att jag får nå fel.. Har pluggat exakt hela dagen förutom då jag drog iväg på gymmet i drygt en timme.. Uscha, å inte verkar det fastna heller. Det är ju huur mycket som helst. Tänkt er att behöva memorera 25-30 helt ointressanta, svåra handskrivna sidor å sedan kunna redovisa å förklara allt.. Det är precis det jag ska göra på måndag, å det känns inge vidare kul. Men om jag inte klarar muntan på måndag så är jag även tvungen att göra om analystentan igen, alltså en fjärde gång. Det är ju sämst att det fungerar på det sättet! Skitkurs!!!
Är på väldigt dåligt humör för tillfället endast pga av detta. Å det värsta är att när jag skrivit klart här måste jag sätta mig å plugga igen. Jag dör av uttråkning!

Som om att inte det skulle räcka har jag skitont i vänster öga, tror att det kan vara en vagel på G eller nå. Otroligt störigt är det iaf, speciellt eftersom att jag läser och skriver väldigt mycket å då måste koncentrera mig. PLUS att jag är på väg att få en stor, fet, jobbig innombordare innuti vänster näshåla! Så där gör det också skitont! Hela vänster ansiktshalva känns som en infektion då det spänner både runt ögat och och runt näsan..
Alltså vilket skit, äre inte meningen att man ska sluta få finnar nu när man faktiskt är vuxen!? Tydligen gäller inte det för mig iaf.. De ploppar ju upp hela tiden å värker och är fula som fan!

Nää... Detta är ingen bra dag.. Kanske blir lite bättre när jag bestämmer mig för att ha pluggat färdigt för idag, men det har jag inte gjort än iaf.. Så på med bittra minen igen å fortsätta plugga är vad som gäller för mig nu.
Ska försöka höra av mig senare å inte skriva ett så surt inlägg igen..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Inlägget levde verkligen upp till sin titel min kära vän ;) Kämpa på! På måndag är det över (eftersom du kommer att klara det)!!!!

Love you!!

2011-01-22 @ 19:44:58
Postat av: jessica

2011-01-22 @ 21:21:29
Postat av: jessica

bitter du nä?? :-) jag skrattar också för jag känner hur arg och irriterad du är det här klarar du syster älskar dig

2011-01-22 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0