3 av 3..

Hej allesammans!
Nu är äntligen denna helvetesvecka över! Det känns i huvve kan jag lova, att jag har tänkt mycket, jag är alldeles seg och allt känns bara svävande! Somnade lite framför tvn när jag kom hem från dagens tenta å det var riktigt skönt. Men ska försöka att hålla mig vaken tills den riktiga läggdags-tiden ändå..

Tentan som jag skrev idag var Algebra 2, den som jag endast var ett halvt poäng ifrån att få godkänt på, på ordinarie tentatillfälle, dock kändes den svårast av de tre tentorna jag har gjort denna vecka. Så jag känner mig mest osäker på den, men vi får se, jag får veta hur det gick på den den 27:e januari..

Idag fick jag även tillbaka Analys 3 - tentan, den som jag gjorde i tisdags och den som jag har kämpat med som en galning. Det visade sig att det hade lönat sig för det gick riktigt bra :) Jag är sååå nöjd! Ni kan inte förstå hur skönt det känns att ha ägt den tentan! Jag fick 23,5 poäng av 30 å så bra har jag nog inte fått på nån annan tenta hittils! Underbart är ordet jag letar efter :)
Ett mycket stort minus är dock att jag måste göra muntan (som jag såklart inte alls har hunne pluggat nå på) på måndag! Jag kommer aldrig hinna lära mig allt innan dess, klart att jag ska försöka men det är en omöjliighet, kommer inte ens hinna gå igenom alla bevis en gång.. Men hä får väl bli en ommunta då helt enkelt, svårare än så äre ju inte..


Jag och underbara Hanna på nyår <3

Det vore så jädra najs och coolt om jag satte alla dessa tre tentor nu, då är jag fan impad av mig själv :) Så vi kan väl hoppas på det..

Nu ska jag och min kära vän Hanna mysa. Det blir lasagne, chirre och dirre framför klassikerna Jurassic Park - filmerna! Ha en trevlig torsdagskväll alla!

PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0