Vårsol!

Så skönt! Jag har precis varit ute på en liten promenad, å gud så fint väder det är idag! Man blir ju alldeles glad :) Det blåste lite för mycket, men solen är ju framme så vad gör det. Jag älskar när snön sakta men säkert börjar dra sig undan och man hör hur gruset under fötterna låter, en härlig vårkänsla har jag i kroppen nu! Underbart :)


Vårsolen!

Igår var lämnade jag inte lägenheten en enda gång, det är fan katastrof! Så fåre inte bli, det hjälper att man bara går ut i tjugo minuter, man blir på så mycket bättre humör.. Innan jag gick ut har jag suttit å pluggat. Det ska ag fortsätta göra men först ska jag kika på One tree hill :)

Jag är så himla godissugen varje dag nu förtiden, jag blir nästan galen. Jag kommer tillåta mig själv gotta på helgerna, men ej på vardagarna! Det håller inte om jag låter mig själv äta vilken dag som helst för då kommer jag äta exakt varje dag.. Så nu när jag var ute å gick så ville jag bra nog gärna köpa en chokladbit men istället blev det en påse med kiwi, jag känner mig nöjd :)

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0