Välkommen till My Academy

Hhihi, jag var ju på arbetsintervju i torsdags förmiddag och igår på eftermiddagen fick jag detta mail:

"Hej och tack för en trevlig intervju.
Vi har regelbundet ett stort antal sökanden och du är en av dem som gått vidare i rekryteringsprocessen.


Sista steget i processen är vår introduktionsutbildning
.
Utbildningen är obligatorisk och kommer att ta ca. 2 timmar och syftar till att förbereda dig inför dina kommande uppdrag.

I samband med introduktionen så kommer även kontraktskrivning att ske."

Å lite mer diverse information. Hur underbart är inte detta då, hihi :) Nu kanske man kan börja lägga undan lite pengar å förbereda sig lite inför sommaren också, så härligt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Åh vad kul vännen.. Hoppas det går hela vägen..:) lite avis blir jag allt.. Jag har gråtit floder här hemma den sista tiden.. Så deppig att jag inte får nå jobb.. Och allt Depp går ut över elwin..:( men jag hållet tummarna för dig..:)

2011-02-12 @ 19:44:26
URL: http://blogg.mama.nu/jagochdu/
Postat av: Hanna S-B

Åh, grattis stumpan :) Vad roligt! Du är så duktig! <3

2011-02-12 @ 21:26:49
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0