Helgen..

God Kväll!
Jag var kvar på skolan å arbetade på labben fram till 15.30 ungefär. Då begav jag mig hemåt. Väl hemma packade jag upp, diskade lite, tog på mig träningskläder, lagade mat och kikade på One Tree Hill. Sedan slappade jag i drygt en halvtimma framför spindelharpan innan jag begav mig iväg på träning.. Träningen var riktigt hård, höll seriöst på att spy sista 200 metrarna som vi skulle springa.. Men nu efteråt är det som alltid oerhört skönt :) Nu väntar BigBrother å sedan äre läggdags..


Dessa sötnosar har jag fått umgås lite med i helgen :)

På fredagen när jag kom på kvällen så blev det mys med gott dricka, ost och kex framför BigBrother å sedan spel med Jessica, Rikard, Maggie, Christian och Markus :) Riktigt mysigt hade vi! Dock var vi uppe lite för länge :P När man bor med barn gäller det ju alltid att vara pigg på mornarna så det blev inte många timmars sömn där inte. Men vad gör det. Vid elva-tiden drog jag, Jessica och Fabian in till mamma i Sundsvall, Maxen åkte till pappa sin. Vi åkte sedan in till Birsta å handlade lite å käkade lunch..


Jessica och Alexandra på Radjos i lördags :)

När vi kommit fram till Gnarp igen vare bara att hoppa in i duschen å göra oss i ordning för utgång, hihi :) Det var riktigt skoj att umgås med Jessica på det sättet, haha :) Vi blev klara till kvart över sju å då skjutsade Rikard in oss till Hudik, på vägen så hämtade vi upp kusinen Alexandra också :) Vi åkte till Radjos å käkade där. Sedan kom Elin å några förbi å vi åkte på förfest. Vi var där i nån timma innan det blev dags för krogen. Vi gick på August! Efter stängning blev det Hoppes å sedan hämtade Rikard oss igen å körde hem oss :) En riktigt trevlig kväll, jag hade skitskoj!!


Sötnosen vill ha lite chips :P

På söndagen vare inte heller direkt någon sovmorgon, Jessica fick sova betydligt mindre än mig men jag sov inte allt för länge iaf. Sedan gick vi och Rikard till pizzerian å käkade en rejäl bakispizza, me like :) Sedan hände det inte så mycket mer på söndan, vi kikade på lite bilder från deras Thailandsresa å sådär å sedan vare dags för mig att åka hem igen :( Resan ner gick bra, dock var det ett väldigt läskigt tåg. Dörrarna lixom slamrade i varje sväng å man verkligen såg hur mycket tågvagnarna lutade ifrån varandra. Svårt att förklara men jag halvsov hela vägen iaf. Väl hemma kikade jag på BigBrother å sedan ett avsnitt av Glee innan jag la mig.

Nu börjar Big Brother snart så jag ska sluta. Men vi hörs imorron!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0