Saftiga frukter :)

Nu börjar det bli såhär sent igen.. Jag har svårt att lägga mig nuförtiden, drar ut på det så länge åsså helt plötsligt äre natta. Jaja.. Ikväll vare Cougar Town klockan 22.00-22.30 på femman å samtidigt vare Big Brother 22.00-23.00 på elvan. Så först blev det femman i en halvtimme å sedan sprang jag ner till källarlägenheten å kikade en halvtimme på elvan :P Jag måste jui följa så mycket som möjligt av Big Brother :)


En sån där ask kiwi för 10:- Det tycker jag är najs :)

Jag måste bara berätta att jag tycker att både apelsinerna och kiwisarna är mycket goda nu! De är otroligt saftiga, så jag rekommenderar er att käka några som mellanmål eller så. Det gör jag iaf och njuter riktigt ordentligt :)

Haha, alldeles nyss var jag inne på tradera å budade på några tågbiljetter upp till Hudiksvall :P Jag har aldrig gjort det förut, det är ju nästan lite skoj, hehe :) Jag ska nämligen upp till norrlandsskogarna i helgen, me like! Egentligen vare meningen att jag skulle åka bil med Mattan och Anna, men det blev nå fel på bilen så det gick inte. Men i och med att jag nu har planerat en massa så känner jag att jag vill åka upp iaf :) Vi får se hur det går med budningen då, just nu äre jag som "leder" iaf å då ligger biljetten på 205:- Den stängs imorgonkväll, spännande :)

Näe, nu ska jag dra mig till sängen då. Vi hörs imorron ;)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0