Ett riktigt charmtroll :)

Oj, det blev visst inte så att jag skrev nå senare igår.. Hade lite att göra nämligen.. Dock blev det ett väldans mycket tittande på Glee, hehe, som vanligt fastnar jag på en gång för en serie :P Så ja Hanna, Glee är bra :) Jag hade redan sett 7 avsnitt men kikade på dem igen för att friska upp minnet. Jag har nu sett tolv avsnitt, å har hunne grina å skrattat, precis som det ska vara med andra ord :)


Såhär såg jag ut igår iaf :)

Idag har jag haft en underbar stund inne på Kista-gallerian med Anna-Mia och hennes söta son Elwin :) Vi har gått runt, kacklat, skrattat, handlat och helt enkelt myst på! Det var oerhört trevligt! Titta själv på dessa bilder så förstår ni :)


Elwin började skratta så fort mobilen dök upp :P


Två sötnosar som mumsar på lite glass :)


Charmtrollet Elwin :)

När jag umgåtts med dessa söta människor vare bara raka vägen hem, byta om till träningskläder och åka på fotbollsträning.. Jag var riktigt trött å inte alls sugen kan jag säga, men det är det som är det bästa med att spela i ett lag, man tar sig dit iaf, å man gör sitt bästa och efteråt känns allt mycket bättre :) Efter träningen så skrev jag på, så om nån vecka tillhör jag alltså Djursholm.. Tänkte ringa till mina kära tränare uppe i Strömsbruk å förklara situationen, så att de inte får en chock när papprena kommer till dem. De måste ju förstå att det här är det bästa för mig.

Det får vara allt för mig idag. Nu ska jag gå på toa å sedan stupa rakt ner i sängen å kika på några avsnitt av Glee :P Jag har faktiskt tränat 5 dagar i rad nu, så min kropp är "lite" mör om man säger så :P
PussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Tonylotte

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2012-02-03 @ 09:22:47
URL: http://tonylotte.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0