Sommaren med Göran!!!

Igår vare som sagt var fredagsmys. Kärleksparet här hemma var tråkiga å följde inte med. Så det blev jag, Ecka, Mattan och hennes vän Anna. Isabelle var ju på jobbet hon. Vi lagade till supergod tacos och kikade på Let's dance. Sedan drog vi igång filmen; Sommaren med Göran! Å den är ju så jädra bra! Vi satt å skrattade hela bunten :P Vi hann även med att titta på Grown Ups, den var också rätt så rolig :)


Mattan som svullar lite godis :P

Det var ju som sagt var meningen att vi skulle ha träningsmatch idag, men i och med att det var -14 grader ute så ställdes den in. Väldigt tråkigt, hade varit skoj att testa på å spela lite. Iofs skulle väl jag sitta på bänken mestadels, men ändå. Fast väldigt bra att de ställde in också, för det är fan inte roligt att spela ute när det är så kallt. Med andra ord kunde jag dega kvar lite extra länge i Kärrtorp. Ja, just, jag sov ju över där, lättast så. Det var trevligt för då hann jag umgås lite med Isabelle också.


Ecka kopplar in platt-tvn nr. 2 :P

Idag har vi tittat på The Runaways. Den var rätt så bra. När den tog slut så orkade jag pallra mig hemåt igen. Nu sitter jag här å har precis käkat en ruta kärleksmums å tänker ta mig en till :) Såg även att lite Desperate Housewives hade kommit hem så blir väl till att titta på några avsnitt av det då :)


Anna myser i soffan :)

Senare ikväll ska jag och AZ mysa framför Melodifestivalen, men det lära ju bara vara skit den här gången också. Det är väl typ en "bra" låt per kväll. Så jobbigt när de har dragit ut på det så jädra mycket, man får se så många dåliga bidrag också. Men men, underhållning äre väl iaf.

Vi hörs senare!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0