Fredagsmys :)

Ikväll kommer det bli fredagsmys igen :) Så trevligt. Ecka kommer hit snart å hämtar upp mig (eventuellt AZ och Niklas också om de bestämmer sig för att följa med) å därefter åker vi å handlar. Kanske att vi hinner hämta upp Mattan också. När vi är färdiga åker vi hem till dem i Kärrtorp å lagar till tacos. Så gott, var längesedan som jag käkade det nu! Det blir väl att vi kikar på Let's dance till maten å kanske att man kan spela nå spel :) Så mysigt med fredagar!


Redo för fredagsmys :)

Det var allt för mig idag. Men jag önskar er alla en trevlig fredags kväll. Njut med era nära och kära! Vi hörs imorron!

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Åh, vad mysigt :)

2011-02-18 @ 19:23:07
URL: http://hannasundin.blogg.se/
Postat av: syrran

2011-02-18 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0