Anställd :)

När jag kom fram till skolan vare bara att försöka sätta sig in i demonstrationsuppgiften. Jag och Emmy arbetade tillsammans. Alltså idag genomförde vi olika laborationer kan man säga, beräknade lite och lärde oss teorin bakom det hela. Imorgon bitti ska alla par demonstrera sin station och förklara vad som händer för varandra.
Vi hade magnetism, det var faktiskt lite skoj till och med för vi fick till ett fint ljus :)


Strömkällan till vår demonstration..

Vi hann tack och lov bli klara innan jag måsta bege mig mot My Academy, man har väl lite fart i sig när det väl gäller lixom :P Men bussen som jag tog dit var försenad som tusan så jag kom fram 16.02, med andra ord precis i tid innan de stängde dörrarna :) Det var en bra introduktion, med många tips för att kunna lära ut så bra som möjligt. De gick även igenom hur olika man kan vara som person och vilken inlärningsmetod som kan passa bäst på olika typer. Väldigt bra måste jag säga. Det sista som gjordes var att skriva kontraktet, hihi :) Så från och med imorron kväll kan jag börja ta på mig pass, det ska bli så spännande. Jag ser fram emot min första elev :) Kommer bli skoj, jag älskar utmaningar, nu jädrar ska jag hjälpa någon att bli bättre i skolan :D


Lite grejer som vi fick :)

När jag kom blev det makaroner och korv framför Hannah Montana the movie :P Haha, AZ hyrde den i lördags när hon var barnvakt så jag passade på att se den. Den var ju faktiskt inte allt för dålig måste jag säga.. Nu blir Nip Tuck i en timme å sedan Cougar Town på tvn.. Vi hörs sen igen :)

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Åh vad roligt vännen.. Stort grattis, jag är stolt över dig..:)

2011-02-16 @ 08:49:25
URL: http://blogg.mama.nu/jagochdu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0