Trötter..

Igår var det meningen att jag skulle skriva ett till inlägg men min kära roomie hindrade mig :P Närå, men när jag kom upp efter att ha tittat på BigBrother igen så började jag berätta om vad som hände på det avsnittet å sedan var vi igång. Vi hade en av våra sånna där pratstunder där vi kommer på nya samtalsämnen hela tiden, vi kunde inte sluta. Klockan var närmare två när vi la oss i sängarna.. Så nu sitter man här, lite halvtrött så att säga. Men det är bara att dona med det sista och bege sig till skolan..


Trött men glad, jag ska ju till norrland idag :)

Väskan är packad och den kommer vara tung att bära. Men jag tar med mig allt till skolan iaf å åker sedan direkt därifrån till tågstationen. Tåget går 17.30 om allt går som det ska, å det får vi väl hoppas. Nu måste jag skynda mig iväg, men jag hör av mig senare på tåget.

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0