Tråkdag!

Hmm, ja jag sa ju att jag skulle skriva igen ikväll å ha nå roligare att berätta. Men jag tror faktiskt inte att jag har det.. Jag har kikat på Cougar Town och en massa avsnitt av 24 nu på kvällningen. Jag är inne på säsong 6 av serien 24 och det är spännande som vanligt :)
Men jag funderar på att gå å lägga mig nu, det är ju en dag imorron också.

Jag måste dock ta mig i kragen å gå till Euronics nån dag här för att fråga vart min kamera håller hus. Alltså det var ju verkligen skitlängesedan som jag lämnade in den, typ i början av november tror ja :S Vilket fall så ska det ju inte ta en sån här lång tid att laga den iaf.. Fast jag vet inte riktigt vart papprena är så måste leta efter dem också.

Som sagt, en tråkig dag att blogga om. Men man måste ju ha sånna också. Å ni får inte se nån bild på mig heller för jag har inte gjort mig i ordning nått i överhuvudtaget idag så har inte knäppt nån bild..
God Natt alla!
PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0