Torsdag..

Hello Sunshines!

Åter en ny dag att ta vara på. Undra vad lilla jag ska hitta på då rå. Det vore ju bra om jag pluggade, men ack så jobbigt å tråkigt det kan vara. Speciellt när man har en massa annat här hemma som lockar. Tex så vare aslängesedan som jag spelade lite SuperMario på AZ's Wii. Det vore ju ytterst roligt att fortsätta på min och Hannas bana. Hmm, what to do.. Jag vet inte ens om jag kan koncentrera mig nog för att kunna plugga, då jag var tjugonde sekund får ont i magen på grund av att tanden ska dras ut om några timmar. Ett dilemma, ett stort dilemma har jag.

Inte sov jag nå bra i natt heller. Drömde två mardrömmar efter varandra. Uscha, det är så jobbigt. I båda drömmarna vare inte någon som dog eller så, utan att livet bara blev skit för mig. Inte alls som jag tänkt mig och vill att det ska bli. Dessutom så tröck folk ner mig och skrattade åt mig. Blää, inge roligt med sånna drömmar ä..

Nä, men ska väl ta å starta Wii rå :P
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Men usch! Vad har du varit med om egentligen som drämmer sånna där drömmar? :S

Lycka till med tanden ;)

2011-02-17 @ 12:56:03
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0